Burza niezdecydowanych myśli

wryy, tego nie przewidziałam
próbki z Alpiny wyszły mi tak inne od tych z oryginału Louhi, że nie mam szans na zrobienie tego płaszcza z tej włóczki
orginał - 18x26
Alpina - 11x19

w akcie desperacji myślę nad Sylvi, ale żal mi wydawać kasę na wzór, bo nie jestem do końca pewna czy go chcę (jakbym była pewna na 100% to bym kupiła), chyba posiedzę dziś i poszukam insiracji :/ w końcu coś wymyślę...

na pocieszenie, znalazłam sposób na elastyczne zamykanie oczek.

Szyte/elastyczne zakończenie

Utnij włóczkę tak, aby robótkowa nitka była przynajmniej 3 razy dłuższa niż krawędź, którą będziesz kończyć [tutaj: obwód ściągacza]. Osobiście polecam zostawić nitkę 4x dłuższą. Nawlecz igłę i postępuj według wskazówek:

Przeciągnij igłę z nitką przez pierwsze 2 o. na lewym drucie tak, jakby miały by przerobione lewo, a następnie z powrotem przez pierwsze oczko, które należy po tym spuścić. Powtarzaj aż zakończysz wszystkie oczka.

(opis skopiowany ze strony druciarni )


uratowało to mój mechaty sweterek(muszę mu jeszcze pochować nitki)

i chyba potraktuję tą samą metodą chustę, bo jak wczoraj zarzuciłam ją na siebie, to się zaczęła na czubku rolować....

Z rowerkowych wyliczeń wychodzi mi, że kwadracik do afgana robię w 80min i chyba będzie to moja stała robótka jeżdżąca.

Nie pokazuję dziś żadnych zdjęć, bo nie mam zupełnie nic do pokazania :/

no może jednak coś pokażę (nie swojego), a mianowicie zauroczył mnie wieloryb

autorstwa ROMAN SOCK , jest przesłodki, nie mam ipoda(jakoś mnie toto nie pociąga), ale na mój zestaw do Nokii też byłby dobry :D
chyba poświęcę kawałek morskiej Oliwii na niego (najwyżej będę miała rękawiczkę bez palca)


1 komentarz:

  1. Wieloryb przesłodki, czuję z wielorybami więź psychiczną, też powinnam sobie takiego zrobić, żeby mi towarzyszył! *^v^*

    OdpowiedzUsuń